Nazilli Belediyesi’nden Halk Masasıyla Hızlı Hizmet

Nazilli Belediyesi, Hızlı Çözüm İçin Halk Masası Oluşturdu

Nazilli Belediyesi, vatandaşların sorunlarını daha hızlı çözebilmek amacıyla hizmet binasına “halk masası” kurdu. Bu yeni hizmet ile Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik, vatandaşların taleplerini alarak kısa sürede çözüme kavuşturmayı hedefliyor.

Nazilli Belediyesi, hizmet binası girişindeki süs havuzunu kaldırarak yerine “Halk Masası” oluşturdu. Bu birim, belediye hizmetlerinde daha etkili bir iletişim sağlamak amacıyla kuruldu. Vatandaşlardan gelen talep ve şikayetleri dinleyecek olan birim, ilgili birimlere iletilerek kısa sürede çözüme kavuşturulacak. Vatandaşlar, talep veya şikayetlerini ilettikten en geç 3 gün içinde geri dönüş alacaklar.

“Vatandaşın Sorunlarını Hızlıca Çözmek İstiyoruz”

Halk Masası’nın tanıtımını yapan Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik, “Vatandaşlarımızın sorunlarını hızlıca çözebilmek için bu halk masasını hizmete aldık. Vatandaşlarımızın, yorulmadan işlerini kolayca halletmelerini amaçlıyoruz. Halk masasına gelindiğinde, vatandaşlar hemen çözüm bulacakları bir birimle karşılaşacaklar. Bizim amacımız, vatandaşlarımızın derdini dinlemek, sorunlarına çözüm bulmak ve en geç 3 gün içinde geri dönüş yapmak. Bu süre daha da kısa olabilir. Artık vatandaşlarımız, belediyeye geldiğinde işlerini tek noktadan hızlıca halledebilecekler.” dedi.

Halk Masası, 4 kişilik personelle hizmet vermeye başlarken, vatandaşlar belediye işlerini kolayca halletme imkanına kavuşacaklar. – AYDIN

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir